piątek, 23 maja 2008

ohayo niewierni!



Jam jest Qukułka, straszliwa żem Ja. i Należy się mnie bać. będziemy tu z Acree pisać bloga, bo ona zbyt leniwą istotką jest, by pisać samej. Jak łatwo się domyślić, moją częścią loga jest Kaworu Nagisa. Do Acree należy Gnida. Znaczy Gendo ^^



Ja Ci dam Gnidę Ty cholero jedna, myślisz, że jezeli ktoś udaje, że nie obchodzi go własny syn i wykorzystuje wszystkich tylko po to żeby spotkac się ze swoją zmarłą żoną to jest Gnidą?

Qukułka: Ano. xD

Acree: STFU

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

KAWORU JAK MOGŁEŚ MNIE ZDRADZIĆ !!!!!!!!!! A to wszystko wina Gendo gdyby nie spędzał tyle czasu na klonowaniu matki Shinjiego to by do tego nie doszło i Kaworu by sie nie puszczał :P :P :P :P

Acree pisze...

Xel.. to było tego no.. żałosne xD

Anonimowy pisze...

żałosny to jest Gendo !!! Żeby syna wyrzucić do Misato, żeby go bardziej demoralizowała a na dodatek nakłaniała do picia alkoholu !!!! Oj Gendo, Gendo... samo zuuuuuuuuo :P

Acree pisze...

I za to go kocham :P

Anonimowy pisze...

Moguem sie tego spodziewać... Wysepa:P (Tak! Nudzi misie)

Qukułka pisze...

KAWORU JEST MÓJ!!!!! :P